Reunió CETIC Suport a la Docència 14 març 2016

14/03/2016 de 09:00 a 11:00 (Europe/Madrid / UTC100)
Sala Petita Rectorat
Nom de contacte

1.- Nou Funcionament de les CETICs. Difusió.
    2.- Eina de Suport al Seguiment de Projectes - PROTIC
    3.- Seguiment del Servei ATENEA
    4.- Seguiment d'altres Serveis o Complements Atenea
    5.- Revisió dels projectes presentats, acceptació i priorització
    6.- Data i temes del proper CETIC
    7.- Sobrevinguts

Documents annexats

1. Inauguració de  la Primera Comissió Estratègica TIC (CETIC) de Suport a la Docència. S'incorporen com a convidats Javier Otero i Sisco Vallverdú
  2. El Delegat del Rector exposa la necessitat de governar els Serveis TIC de la UPC, especialment els globals,  i explica que es farà a través de les CETICs amb una metodologia de treball específica amb la que amés de fer el seguiment  del "Bassal" del servei (correctius, operació i manteniment, suport funcional i a usuari, i petits evolutius), es valoraran les Propostes de Projectes (PdP) presentats per usuaris i tècnics amb una informació mínima i tipificada determinada. Dintre de la Comissió hi haurà un o dos Editors que tindrà la missió d'assessorar als usuaris que vulguin presentar PdPs i d'encuar-les. També serà important la figura del responsable tècnic de cada projecte i del funcional.
  3. Es destaca la importància de conèixer abans tot el que tenim en marxa, i que abans de la propera reunió hauria d'estar recollit en la nova eina de seguiment de projectes (PROTIC). La persona de referència de PROTIC és Manoli Cano.
  4. Ramón Martí, s'ofereix a encarregar-se de documentar el on som i la part basal del Servei així com dels projectes que estan en execucií també en cartera.
  5. El David López comenta que té un contacte (PDI) de cada escola per a temes Atenea amb els que faran un comitè per a tractar la part pedagògica d'Atenea. Des del punt de vista de l'estructuar de goevrn aquest comitè serà complementari i motor de presentació de PdPs
  6. Es parla de la figura clau de l'Editor, que ha de ser algú amb bon coneixement del Servei, de la casa i amb bona entrada cap als usuaris. Inicialment li correspondrà fer de front-end amb l'usuari i d'assessor sobre la nova metodologia de treball i de presentació de propostes, explicant que és un PdP i que no, com definir la proposta, etc. Per a la propera comissió hauríem de tenir escollit l'Editor (o editors).
  7. Es facilitarà als membres de la comissió un exemple de com reportar els temes del bassal del servei
  8. Es fixa la propera reunió per al dilluns 4/4 a les 15:30 h