Reunió CETIC Gestió Acadèmica 13/nov/2015

13/11/2015 de 10:00 a 11:30 (Europe/Madrid / UTC100)
Biblioteca rectorat
Nom de contacte
Sebastià Vila, Meritxell Chaves, Marga Bonmatí, Andrés Navarro, Mercè Oller, Nuria Cuesta, Carlos Espadas, Paco Navallas

• [dlg.vila] Resposta dels estudiants a participar en aquest comitè.
  • [dlg.vila] Gestió documental del comitè. Accés. Secretaria tècnica del comitè.
  • [dlg.vila] Anunci públic de la creació del comitè, forma de contactar-hi i documentació pública.
  • [dlg.vila] Concreció dels serveis que governa aquest comitè.
  • [nuria.cuesta] Proposta de quadre d'indicadors i de segmentació funcional pel servei Prisma
  • [andres.navarro] Proposta de quadre d'indicadors i de segmentació funcional pels serveis:
    • Gestió del doctorat
    • Títols i beques
  • [nuria.cuesta] Seguiment del servei Prisma
  • [andres.navarro] Informe de seguiment dels serveis:
    • Gestió del doctorat
    • Títols i beques
  • Data i temes del proper comitè.
  • Sobrevinguts i pati

• Els estudiants demanen poder participar d'una forma col·legiada, que la seva representació no recaigui en una única persona
  • El comitè es gestiona mitjançant la web Espai TIC. En aquest espai es penjarà tota la documentació relacionada. La secretaria tècnica del Comitè la realitza Paco Navallas.
  • S'acorda que agrupem col·lectius de forma que cadascun dels membres del comitè sigui representatiu del seu propi col·lectiu. S'adreçarà un correu electrònic a responsables d'administració, directors i caps d'estudis, interlocutors TIC i al Consell de l'estudiantat informant de la creació i organització d'aquest comitè. La seva informació serà pública excepte que expressament s'acordi el contrari de forma motivada.
  • UPCNet fa una presentació dels serveis de beques, MatUPC i Títols. Respecte del Gdad, UPCNet farà una demo la propera sessió, i juntament a la informació complementaria que demanarà Meritxell Chaves als usuaris de doctorat, es farà un informe sobre la conclusió del pilot del servei. Prisma fa una proposta de segmentació funcional de serveis de prisma i els explica. Es debat el contingut d'aquesta informació i es posa de manifest que als serveis que més recursos s'hi dediquen és al manteniment de matrícula i avaluació. Prisma es compromet a sistematitzar la quantificació de les dedicacions de recursos als diferents serveis a partir de 2016.
  • El proper Comitè es farà el 11.12.2015, de 10 a 12h i inclourà el següents temes:
      • [andres.navarro] Demo Gdad + informe tancament del pilot del servei
      • [paco.navallas] informe sobre la informació continguda a l'aplicatiu de beques per analitzar el seu possible traspàs o tancament.
      • [meritxell.chaves] Contacte amb Economia per establir un pla que permeti desenvolupar la interconnexió Prisma - SAP Fico
      • [Nuria.cuesta] proposta d'indicadors dels serveis prisma
      • [nuria.cuesta] relació de projectes en actiu i en previsió d'execució, i esforços previstos a dedicar-hi.

Acords

1. La Secretaria tècnica del Comitè la realitza Paco Navallas.
  2. La informació del Comitè és pública excepte que expressament i motivada s'acordi el contrari.
  3. S'adreçarà un mail al públic objectiu informant del Comitè objectius i organització.
  4. UPCNet i Maritxell Chaves es coordinen per poder fer un informe de tancament del pilot Gdad, i a la propera sessió es farà una demo de l'aplicatiu.
  5. SGA elabora un informe sobre la informació de l'aplicatiu de beques per poder valorar el seu traspàs o tancament.
  6. Prisma impulsarà l'anàlisi jurídic per poder implementar telemàticament la sol·licitud d'expedició de títol.
  7. Prisma farà una quantificació de les dedicacions per servei a partir de 2016.
  8. Meritxell Chaves impulsarà el contacte amb Economia per planificar un projecte d'interconnexió prisma - Sap Fico
  9. La propera sessió inclourà, almenys, els punts referenciats anteriorment.