CETIC Audiovisuals 19/09/2018

19/09/2018 de 11:00 a 13:00 (Europe/Madrid / UTC200)
Sala Petita - Rectorat
Vr. Fernández, Vr. Silvestre, Ana Rosa Cánovas, Sofia Pascual, Mercè Oller i Isabel Darnell

1. Videoteca
  2. Estat Comissió Acadèmica
  3. Mail directors centre implicats en serveis audiovisuals
  4. Revisió portal Serveis Audiovisuals
  5. Difusió del servei /Guia Estil
  6. Calendarització (Mail, Publicació portal, Difusió, Inici Pilot...)
  7. Propers passos
    - Tarificació
    - Convocatòria Audiovisuals (Desembre 2018?)
En cartera:
  1. Inventari equipament (equips TIC)

1. VIDEOTECA.

Es demana inversió en equipament per posar en marxa la videoteca. Mínim 15TB. ES comenta que cal valorar la feina feta fins ara. Parlarem amb Jose (Area TIC) per què ens doni informació del què ha fet (pressupostos). Important tenir en compte que l'equipament estigui orientat a streaming.  Sofia comenta que té servidor streaming i que es podria utilitzar (inicialment). Sofia també comenta que va fer compra de cabina amb cost aprox 15.000€ i amb el servidor pujaria tot a 20/25.000€. Es convoca equip tècnic per valorar requeriments tècnics dels equipaments i pressupostos (Jordi Prats/Francesc Mancho/UPCnet/Rosa Martín FIB ??) per presentar una solució en breu per fer la compra de l'equipament aquest any.

La plataforma Pumukit té un punt feble que són els fluxes de treball. Un cop posada en marxa i fetes les proves de la nova versió es valorarà si cal fer una millora pròpia en aquest sentit i dedicar-hi recursos. Es comenta la possibilitat de fer una col·laboració amb Uni. Oviedo per què s'incorpori aquesta millora en fluxes de treball a l'aplicació base.

2. ESTAT COMISSIÓ ACADÈMICA

Encara no s'ha acabat de constituir. Comenta VR Silvestre que aprofitaran l'enviament del mail als directors de centre implicats per informar de la creació d'aquesta Comissió. Ana Rosa proposa canviar Nom de la comissió. -> Comissió Acadèmica de la Produccció Audiovisual (CAPA).

Abans de publicar la informació al portal dels SA, cal confirmar informació de la comissió ( objectius/descripció/membres) Al web el nom de les persones no portaran càrrec excepte VR i director ICE

3. MAIL DIRECTORS DE CENTRE IMPLICATS

Es modifica una mica el text i s'envia el mail el dia 25 de setembre els VR. Es comenta la proposta que la compensació als centres sigui el pagament dels becaris dels centres de producció per part de la UPC.

4. REVISIÓ PORTAL SERVEIS AUDIOVISUALS

Es revisa portal de serveis audiovisuals i es comenta la inclusió d'un text que informi de la possibilitat de cobrament per servei en funció de la dimensió del projecte. També es comenta la possibilitat d'externalitzar els projectes grans (CITM i productora amb qui treballa el servei de comunicació). Ana Rosa ha licitat un concurs per treballar amb productores audiovisuals externes.

Cal preguntar si el banner de proposta un Projecte es pot eliminar. Només sol·licita un servei. El servei d'autoenregistrament es valorarà ampliar espais a biblioteques si hi ha una demanda elevada. VR Fernández comenta que és un servei que creu molt interessant.

5. DIFUSIÓ DE LA POSADA EN MARXA SERVEIS AUDIOVISUALS

Ana Rosa informa de la guia d'estil d'audiovisual.

Es farà petita campanya de comunicació interna (Mail Butlletí i twitter)

6. TARIFICACIÓ

Es revisarà proposta de condicions d'ús de serveis audiovisuals. Els ingressos que es tinguin es repartiran de la següent manera: 75% centre producció/25% bossa comuna

Aquesta bossa comuna permetrà pagar temes videoteca/inscripcions jornades...

7. CONVOCATÒRIA AUDIOVISUALS

Es treballarà aquesta tardor una proposta per obrir una Convocatòria de projectes audiovisuals al Desembre per tenir la resolució al Gener.

ALTRES TEMES

SAVUES - Serveis Audiovisuals Universitats Espanyoles

Projecte Ana Rosa -> Professors Youtubers

Acords